男守貞 - 男性貞操

男性貞操 在西方有一定的支持者 支持者樂在其中 訴說其中妙處 在中國 此一現相似乎並不普遍 也未見類似的網站或論壇 這應是中國社會男性主義所造成的現相

Saturday, May 05, 2007

近日進展 Recent notes

Recently, she is very open about boys she's interested. 3 of them at this moment.
這些日子 客夫的話題 妃已如常對 目前相上的有三個

Recently, she is canning me and she is talking about her enjoyment of seeing me be canned. She is using my high attention to her advantages. She is manipulating me in a way.
前些日子 修理成為話題 她說打我令她興奮排汗 能令她一夜好眠 來日 她例舉我的衝撞 掛口要打我藤條十八下 一夜領我到地下室 我裸體面向床沿站立 灣腰挺臀雙手撐在床上 陰莖興奮挺立 她舉我為她備好的樹枝 聯下打來 我哀號 她停些 我陰莖雖仍興奮 但只半挺 她微撫 陰莖立即回挺 枝條再下 陰莖在她左手下瀉精 枝條連連下 我哀啼 她停手 回房屈膝為她按摩 譏我不經打無趣

往後數日 我病她病經期來 日來她手不適 我期待她手能復原 能讓她盡性修理我

Last night, she is bold in Demanding massage and, then sex, verbally.
來日病漸好 夜來妃命我按摩 近日來妃已下令習常 翻身直令要性 我聽令

All these signs shows her is changing.
這在在顯示妃在改變

0 Comments:

Post a Comment

<< Home